در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن

    با توجه به نقش و جایگاه دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ملی زمین و مسکن باید سعی بر آن باشد که در تمامی وجوه نسبت به تقویت آن اقدام گردد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عبداله بهادری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در نشست تکریم و معارفه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان از تلاش های علیرضا قربانی مدیر کل سابق این دفتر قدردانی و برای احمد حاجی حیدری در پست جدید آرزوی موفقیت کرد .

    عبداله بهادری ، حاجی حیدری را مدیری شایسته و آشنا با رویه های سازمان ملی زمین و مسکن توصیف کرد و افزود : انتخاب مدیران شایسته میانی از بدنه یک سازمان علاوه بر اینکه یک فرد شایسته و آگاه را به سطح مدیران عالی آن مجموعه اضافه می کند این حسن را هم دارد که سایر کارکنان آن مجموعه را به ارتقای جایگاه و پیشرفت امیدوار خواهد کرد .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن یکی از محوری ترین موضوعاتی که دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات باید اهتمام ویژه ای در ارتباط با آن داشته باشد ، تدوین معماری سازمانی دانست و خاطر نشان کرد : معماری سازمانی از جمله مواردی است که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به آن تاکید دارند .

    وی با تاکید بر اهمیت پیاده سازی سامانه یکپارچه مدیریت اراضی و مستغلات به عنوان یکی از فرایندهای اصلی سازمان گفت : این سامانه یکی از مهمترین ماموریت های در حال پیاده سازی سازمان ملی زمین و مسکن است و لازم است که دفتر فناوری ازتباطات و اطلاعات با توجه به کلیه اصول علمی، فنی و امنیتی و حرفه ای ، تعامل لازم را در خصوص پیاده سازی آن با بخش های دیگر سازمان داشته باشد .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن پیاده سازی آرشیو الکترونیک را یکی دیگر از پروژه های بسیار ارزشمند و استراتژیک سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد و افزود : این پروژه ضمن حفظ و حراست از دارایی های سازمان باعث سازماندهی و پالایش مستندات سازمان خواهد شد .

    این مدیر ارشد حوزه زمین و مسکن توسعه بیشتر کنفرانس ها و جلسات مجازی و صرفه جویی در منابع را یکی دیگر از اهداف پیش روی دفتر فناوری اطلاعات خواند و اضافه کرد : با توجه به نقش و جایگاه دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ملی زمین و مسکن باید سعی بر آن باشد که در تمامی وجوه نسبت به تقویت آن اقدام گردد .

    عبداله بهادری ضمن ابراز تشکر از عملکرد علیرضا قربانی مدیر کل سابق دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن تغییر مدیر کل این دفتر را در راستای سیاست ها و برنامه های مدیریتی این سازمان عنوان کرد و مدیرکل سابق دفتر فناوری ارتباطات را از سرمایه های ارزنده سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد .

    در پایان این نشست لوح سپاسی برای تقدیر از عملکرد علیرضا قربانی به وی اهدا شد و احمد حاج حیدری طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان سرپرست جدید دفتر فناوری ارتباطات و اطلاعات این سازمان منصوب شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران