در حال بارگذاری ...

اولویت ارائه تسهیلات مسکن ملی به دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم

بانک مسکن با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی داشته است ، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی را پذیرفته است و توسط آن بانک این میزان تسهیلات با هماهنگی و اعلام وزارتخانه راه و شهرسازی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اعلام اینکه ارایه تسهیلات مسکن پس از اعلام نتایج ثبت‌نامی‌های مسکن ملی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود ، گفت : در شرایط مساوی برای پذیرفته‌شدگان مسکن ملی ، اولویت با دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم است .

محمدحسن علمداری در خصوص روند ارایه تسهیلات به پذیرفته‌شدگان مسکن ملی و چگونگی ارایه تسهیلات ، گفت : افرادی که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم دارای حساب هستند و موعد دریافت وام و تسهیلات آنها فرارسیده ، در اولویت ارایه تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن هستند . در عین حال افرادی می‌توانند از تسهیلات متصل به حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در اقدام ملی مسکن استفاده کنند که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده باشند .

به گفته عملداری ، زمانیکه نتایج پالایش ثبت‌نامی‌های مسکن ملی اعلام و تعیین شود که چه افرادی واجد شرایط هستند و در عین حال موعد دریافت تسهیلات آن ها فرا رسیده باشد ، در شرایط مطلوب برای ارایه تخصیص تسهیلات مسکن قرار دارند . در شرایط مساوی برای واجدان شرایط مسکن ملی ، اولویت ارایه تسهیلات با افرادی است که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ثبت نام کرده و موعد دریافت تسهیلات آن فرارسیده باشد .

بانک مسکن با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی داشته است ، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی را پذیرفته است و توسط آن بانک این میزان تسهیلات با هماهنگی و اعلام وزارتخانه راه و شهرسازی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود .




مطالب مرتبط

علی خورسندیان دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی بوده و پیش از این مدیرعاملی بانک صنعت و معدن را به عهده داشته است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

|

در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

نظرات کاربران