در حال بارگذاری ...
  • تشریح روند بازسازی واحدهای سیل زده استان خوزستان

    تعمیر ۱۹۵۸۷ واحد مسکونی آغاز شده است که تعمیرات ۱۹۳۷۳ واحد تاکنون به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از اتمام تعمیرات ۱۹۳۷۳ واحد مسکونی سیل زده خبر داد و گفت : تاکنون ۸۹۱۹ تن میلگرد و ۵۱۹۵۰ تن سیمان بین سیل زدگان برای اتمام واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل ، توزیع شده است .

    مسعود انصاریان روند بازسازی واحدهای سیل زده استان خوزستان را تا روز ۱۰ خرداد ۹۹ ، اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۲۵۸۵۳ بوده که ۵۵۸۷ واحد احداثی و ۲۰۲۶۶ واحدی تعمیری هستند از آغاز تعمیر ۱۹۵۸۷ واحد تعمیری خبر داد و گفت : با احتساب معیشتی‌ها ، بر اساس آخرین آمار ، ۳۳۴۴۷ نفر تاکنون به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که با ۳۱۵۳۱ نفر قرارداد منعقد شده است .

    انصاریان همچنین با اشاره به اینکه تاکنون به سیل‌زدگان استان ۲۰۲۹ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال کمک بلاعوض ارایه شده است ، توضیح داد : تعمیر ۱۹۵۸۷ واحد مسکونی آغاز شده است که تعمیرات ۱۹۳۷۳ واحد تاکنون به اتمام رسیده است .

    وی همچنین از آواربرداری ۳۱۸۱ واحد ، پی‌کنی ۵۳۷۰ واحد ، اجرای فوندانسیون ۵۱۹۰ واحد ، اجرای اسکلت ۵۱۲۱ واحد ، اجرای سقف ۴۵۷۸ واحد و دیوارچینی ۴۹۴۷ واحد سیل زده بر اساس آخرین آمار ، خبر داد . تاکنون ۸۹۱۹ تن میلگرد و ۵۱۹۵۰ تن سیمان بین سیل زدگان توزیع شده است .

    از ماه گذشته تاکنون تعمیرات واحدهای مسکونی ۱۱۷ واحد به اتمام رسیده است . به گفته مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان ، از ماه گذشته که تعمیرات ۱۹۲۵۶ واحد سیل زده به اتمام رسیده بود تاکنون ۱۱۷ واحد تمام شد و هم اکنون تعمیرات ۱۹۳۷۳ واحد تمام و واحدها تحویل مردم شده است .




    نظرات کاربران