در حال بارگذاری ...
  • آغاز تکمیل ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان پیامکی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز

    سیاست کلی در وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تولید مستمر مسکن است . بدین معنا چنانچه در استان ها شرایط ارایه تسهیلات بانکی و همچنین تامین اراضی بیشتر فراهم شود با بررسی بیشتر ، شرایط برای تولید بیشتر مسکن برای متقاضیان فراهم می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آغاز تکمیل ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان پیامکی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز ۱۳ خردادماه ، گفت : رویکرد وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر مسکن است که چنانچه این اراضی بیشتری تامین شود و امکان ارایه تسهیلات بانکی فراهم شود این میزان افزایش خواهد یافت .

    محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام آغاز تکمیل ثبت‌نام کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن از امروز ۱۳ خردادماه ، اعلام کرد : مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نمیه اسفند ۹۸ تا اواخر اسفندماه انجام شد که در این مرحله بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به شکل اینترنتی با ورود به سامانه tem.mrud.ir و به شکل پیامکی ثبت‌نام کردند . با شیوع ویروس کرونا و بحرانی شدن اوضاع، ثبت نام پیامکی انجام شد که در این مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۵۰۰ هزار نفر به شکل اینترنتی و بیش از ۸۰۰ هزار نفر به شکل پیامکی ثبت نام کردند .

    به گفته محمودزاده، با توجه به آنکه ثبت نام پیامکی ها تنها به ثبت کدملی ختم شد و بخش عمده‌ای از مدارک ثبت‌نام کنندگان از جمله اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضی و افراد تحت تکفل باقی ماند . به لحاظ ضرورت پالایش صحیح این افراد که بیش از ۸۰۰ هزار نفر هستند از امروز و به تدریج ، پیامکی به متقاضیان ارسال می شود که بر اساس آن و طبق زمانبندی ، افراد به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام خود را با درج اطلاعات سجلی خود و افراد تحت تکفل تکمیل می‌کنند .

    وی تصریح کرد : سیاست کلی در وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تولید مستمر مسکن است . بدین معنا چنانچه در استان ها شرایط ارایه تسهیلات بانکی و همچنین تامین اراضی بیشتر فراهم شود با بررسی بیشتر ، شرایط برای تولید بیشتر مسکن برای متقاضیان فراهم می شود .

    محمودزاده پیش نیاز تولید بیشتر مسکن را تامین پیش نیازهای تولید مسکن از جمله تامین اراضی و تسهیلات عنوان کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد : برنامه‌ای که هم‌اکنون برای طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است و احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک های ۴ تا ۷ درآمدی است برنامه ای است که بر اساس توان اعلامی استان ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی بوده است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران