در حال بارگذاری ...
  • تخصیص یک میلیون و ۴۶۵ هزارمترمربع از ۱۲ روستای منطقه آزاد ارس به طرح اقدام ملی مسکن

    بر اساس این تفاهمنامه ۴۴ قطعه زمین مجزا به مساحت حدود یک میلیون و ۴۶۵ هزار مترمربع شامل ۱۲ روستای محدوده ارس از سوی این سازمان جهت تحقق طرح اقدام ملی دولت برای تولید مسکن در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در زمینه تامین اراضی جهت توسعه محدوده مناطق روستایی محدوده ارس خبر داد .

    محسن نریمان در حاشیه نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان اذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر گفت : این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح اقدام ملی دولت برای عرضه مسکن و واگذاری رایگان اراضی از سوی سازمان منطقه ازاد ارس به بنیاد مسکن آذربایجان شرقی به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و ساکنان فاقد مسکن در روستاهای محدوده ارس امضا شد .

    وی افزود : بر اساس این تفاهمنامه ۴۴ قطعه زمین مجزا به مساحت حدود یک میلیون و ۴۶۵ هزار مترمربع شامل ۱۲ روستای محدوده ارس از سوی این سازمان جهت تحقق طرح اقدام ملی دولت برای تولید مسکن در اختیار بنیاد مسکن استان قرار گرفت . این ۱۲ روستا شامل روستای شجاع در محدوده جلفا ، دو روستا در محدوده خداافرین و ۹ روستا در محدوده قلی بیگلو است .

    طرح اقدام ملی تامین مسکن در اجرای اصل ۳۱ قانون اساسی و در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ، داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی دانسته و تحقق سیاست‌های دولت در این زمینه و کمک به رفع بخشی از مشکل دسترسی به مسکن خانواده ها در استان‌ها و شهرستان‌ها است .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران