در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در شهرستان آق قلا

    جهت ساخت این سه هزار واحد ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی محرومان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در آق قلا آغاز شد .

    سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت : امروز دو هزار و ۳۴۵ مین واحد مقاوم سازی شده و هزار و ۶۶۶ مین واحد بازسازی شده از سیل امروز در شهرستان آق قلا به بهره‌برداری می‌رسد .

    حسینی گفت : امروز عملیات اجرایی ساخت ۲۵۰ واحد مسکونی محرومان با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان در شهرستان آق قلا و بخش وشمگیر آغاز شد .

    رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت : پس از سفر ریاست سازمان برنامه و بودجه به استان عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی محرومان آغاز شده است . جهت ساخت این سه هزار واحد ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

    |

    همچنین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه مکلف شدند تا منابع لازم برای «صندوق ملی مسکن» که مسئولیت تامین منابع مالی خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نیز تامین منابع برای کمک به ساخت مسکن اقشار نیازمند را به عهده دارد ، فراهم کنند .

    |

    نظرات کاربران