در حال بارگذاری ...
  • بررسی واگذاری زمین و تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران جنوب استان کرمان

    در این جلسه موافقت شد در شهرستان هایی که مشکل زمین وجود ندارد طبق قوانین و مقررات نسبت به واگذاری اراضی به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران که تاکنون از این موارد قانونی استفاده نکرداند اقدام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از جلسه بررسی واگذاری زمین و تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد .

    محمد مهدی رودباری در حاشیه این جلسه که با حضور مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و روئسای بنیاد شهید هفت شهرستان جنوب کرمان برگزار شد گفت : این جلسه مصوبات خوبی داشت و تبادل نظر میان این دو  اداره کل در خصوص زمین ، مسکن و تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن مورد نیاز خانواده شهدا و ایثارگران بحث و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن بزودی مشخص خواهد شد .

    وی اظهار داشت : در این جلسه موافقت شد در شهرستان هایی که مشکل زمین وجود ندارد طبق قوانین و مقررات نسبت به واگذاری اراضی به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران که تاکنون از این موارد قانونی استفاده نکرداند اقدام شود . در جلسه فوق مقرر شد نماینده ای از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه همین امور معرفی و مراحل بعدی مصوبات را پیگیری کند .




    نظرات کاربران