در حال بارگذاری ...

بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر

فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح ، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با سازندگان تهرانسر و فاز اول اقدام ملی تولید مسکن ، در جریان آخرین جزئیات روند اجرایی کار قرار گرفتند .

خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن ، اظهار داشت : با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل ، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت . نقشه‌های تهرانسر به تایید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله  بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود .

محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه ، تصریح کرد : اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود ، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : لازم است باز هم از همه انبوه‌سازان ، فعالان صنعتی در حوزه مسکن ، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم .

وی ادامه داد :‌ فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح ، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم . به این شکل این اتفاق باعث متعادل شدن قیمت ، جهش تولید مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری و افزایش اشتغال جوانان این مرز و بوم خواهد شد .




مطالب مرتبط

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

نظرات کاربران