در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

    دستگاه های خدمات‌رسان بایستی هرچه سریعتر نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی پروژه‌ها اقدام و محوطه‌های مسکن مهر تکمیل و آسفالت شود . لازم است شرکت عمران با کمک دستگاه های خدمات رسان نسبت به خدمات زیربنایی نیز اقدام کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر ، اقدام ملی و پروژه های قابل افتتاح شهر جدید هشتگرد ، بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های این شهر قرار گرفتند .

    حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی اعضای هیئت مدیره شرکت و همچنین مدیران و مسئولین شرکت عمران شهر جدید هشتگرد روز یکشنبه ۲۵ خردادماه از پروژه های مسکن مهر و اقدام ملی مسکن این شهر جدید بازدید کردند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی پس از این بازدید میدانی ، با حضور در شرکت عمران در نشستی که با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، پیمانکاران و مشاورین و … برگزار شد ، وضعیت پروژه های جاری را بررسی و راهکار مناسب کارشناسی را در جهت رفع مشکلات ارائه کرد .

    در این نشست آخرین تحولات ، مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز به صورت تخصصی بررسی و سیاست های لازم در راستای بهره برداری تدوین شدند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست احداث مسکن با تاکید بر ضرورت تکمیل انشعابات ، محوطه سازی و نیز تکمیل نهایی زیرساخت های آن ها گفت : پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پرونده مسکن مهر باید در سال جاری بسته شود پس نیاز است که برای این امر ، برنامه مطلوبی داشته باشند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه ها خواست برای انجام اقدامات تکمیلی پروژه‌ها ضمن برنامه‌ریزی مناسب اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام تا عملیات تکمیلی پروژه در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد .

    طاهرخانی همچنین اظهار داشت : دستگاه های خدمات‌رسان بایستی هرچه سریعتر نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی پروژه‌ها اقدام و محوطه‌های مسکن مهر تکمیل و آسفالت شود . لازم است شرکت عمران با کمک دستگاه های خدمات رسان نسبت به خدمات زیربنایی نیز اقدام کند . نیاز است دیگر دستگاه های خدمات‌رسان نیز با حساسیت پای کارآمده و مشکلات زیرساختی مسکن مهر را مرتفع نمایند تا با بهره برداری از مجتمع های مسکونی در افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن و در حقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها اقدام نمائیم .

    طاهرخانی با تاکید  بر ضرورت تکمیل زیرساخت پروژه‌ها افزود : امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در آئین نامه اجرای بند(ب) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۹ تعاملات با وزارت نیرو بمنظور تسریع در تکمیل زیرساخت ها انجام شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات شهری در شهرهای جدید به شرکت عمران تکلیف کرد تا نسبت به احداث فضای سبز و زیباسازی معابر و فضاهای شهری اقدام نماید .

    گفتنی است فروش اقساطی ، تحویل واحدهای مسکن مهر ، پروژه های روبنایی و زیربنایی ، مشارکت و سرمایه گذاری ، طرح اقدام ملی مسکن و تامین زیرساخت ها از جمله مهمترین مسائل مورد بحث و بررسی در این جلسه بودند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران