در حال بارگذاری ...
  • تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار مهندسان ، کاردان‌های فنی و معماران‌تجربی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان از تمدید پروانه اشتغال به کار مهندسان ، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در استان ها کم خطر تا ۳۰ تیر و در سایر استان ها تا ۳۰ مرداد امسال خبر داد .

    بر اساس بخشنامه صادره از سوی سرپرست دفتر توسعه مهندس ساختمان ، اعتبار پروانه‌های اشتغال به کار مهندسی ، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در استان‌هایی که حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت سفید (کم‌خطر) قرار دارند حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه و در سایر استان‌ها تا تاریخ ۳۰ مردادماه امسال تمدید شد .

    همچنین ، حسب اعلام سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان با توجه به درخواست‌های رسیده از برخی از استان‌ها مبنی بر تمدید مهلت مذکور و به منظور رعایت حداکثری بهداشت عمومی و در راستای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین به دلیل تاخیر در برگزاری برخی دوره‌های آموزشی موردنیاز ، اعتبار پروانه اشتغال به کار متقاضیان موصوف در استان‌هایی که حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت سفید (کم خطر) قرار دارند حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه و در سایر استان‌ها تا تاریخ ۳۰ مردادماه امسال تمدید شد .

    گفتنی است ، این بخشنامه پیرو بخشنامه‌های قبلی به شماره ۱۸۲۹۶۰ / ۴۳۰ مورخ ۱۴ اسفند ۹۸ و ۷۲۴۶ / ۴۳۰ مورخ دوم اردیبهشت ۹۹ صادر شده است . بدین‌معنا که تمامی مهندسان ، کاردان‌های فنی و معماران تجربی که تاریخ اعتبار پروانه آنها از تاریخ اول بهمن ۹۸ به پایان رسیده ، می‌توانند بدون نیاز به تمدید پروانه تا زمان‌های تعیین شده نسبت به ارایه خدمات مهندسی اقدام کنند .

     




    نظرات کاربران