در حال بارگذاری ...

پایان بازسازی مناطق سیل زده استان خوزستان تا ۱۵ تیرماه

اعضای ستادها ، مهندسین ناظر و عوامل اجرایی و ستادی بازسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند که هرچه سریعتر ، بازسازی به پایان برسد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور ، ۱۵ تیرماه ۹۹ را آخرین زمان تحویل واحدهای احداثی مناطق سیل زده خوزستان اعلام کرد .

عزیزالله مهدیان معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع روسای ستادهای بازسازی این استان ، توضیح داد : علیرغم شیوع کرونا ، بازسازی در خوزستان عملکرد خوبی داشته اما باید تلاش شود در مدت زمان باقیمانده ( ۱۵ تیرماه ۹۹ ) پرونده بازسازی خوزستان بسته شود . به احتمال زیاد نیمه اول تیرماه و بصورت آنلاین ، آیین پایانی بازسازی با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد .

مهدیان گفت : اعضای ستادها ، مهندسین ناظر و عوامل اجرایی و ستادی بازسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند که هرچه سریعتر ، بازسازی به پایان برسد .

در ابتدای این جلسه ، نصرالله دهقانی رییس ستاد بازسازی مناطق سیل زده خوزستان ، در گزارشی آخرین روند بازسازی این مناطق را تشریح  نمود .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

|

با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

|

این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

|

نظرات کاربران