در حال بارگذاری ...

اتمام تعمیرات ۳۵۵۲ واحد شهری و روستایی زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

تعداد واحدهای معرفی‌شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی ، ۱۱ هزار و ۲۱۰ واحد است که از این میزان معرفی شدگان به بانک ها با ۹هزار و ۸۸۶ واحد عقد قرارداد شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی روند بازسازی واحدهای مسکونی زلزله آبان ۹۸ استان را اعلام کرد و از اعطای تسهیلات به ۹۸۸۶ واحد احداثی ، تعمیری ، احداثی دامی و معیشتی ، خبر داد .

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی ، تعداد کل واحدهای خسارت‌دیده از زلزله ۶۵۵۲ واحد بوده است که از این تعداد ۳۰۰۰ واحد احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیراتی شناسایی و ارزیابی شدند . از این میزان همچنین ، ۱۷۹۷ واحد شهری و ۴۷۵۵ واحد روستایی معرفی شده است .

بر اساس اعلام بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی ، تعداد واحدهای معرفی‌شده به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی ، ۱۱ هزار و ۲۱۰ واحد است  که از این میزان معرفی شدگان به بانک ها با ۹هزار و ۸۸۶ واحد عقد قرارداد شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی از اتمام تعمیرات تمامی واحدهای زلزله زده شهری و روستایی استان خبر داد و گفت : آواربرداری ۳۴۲۰ واحد مسکونی و دامی ، پی کنی ۲۶۳۲ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فوندانسیون ۱۸۳۳ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۱۵۶۴ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۸۶۶ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمان ۴۴۲ واحد مسکونی و دامی احداثی انجام شده است .  

 




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران