در حال بارگذاری ...

پایان تکمیل اطلاعات ثبت نام کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا ششم تیرماه

این دسته از متقاضیان لازم است با مراجعه به بخش ثبت نام در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http:tem.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از پایان تکمیل اطلاعات ثبت نام کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا ششم تیرماه امسال خبر داد .

پروانه اصلانی در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی سراسر کشور ، از پایان مهلت تکمیل ثبت نام متقاضیان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ششم تیرماه امسال خبر داد .

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ، توضیح داد : به جهت تسریع در پالایش و انتخاب متقاضیان نهایی ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن ، تکمیل اطلاعات ثبت نام متقاضیان ثبت نام شده به شکل پیامکی که از روز سه شنبه ۱۳ خردادماه آغاز شده و ادامه دارد تا ساعت ۲۴ روز جمعه ششم تیرماه ادامه خواهد یافت و به اتمام می رسد .

اصلانی گفت : این دسته از متقاضیان لازم است با مراجعه به بخش ثبت نام در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی http://tem.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند .




مطالب مرتبط

مشاوران املاک یکی از بازیگران اصلی در ساماندهی بازار مسکن هستند و در اجرای این قانون نیز نقش جدی خواهند داشت . مطابق تبصره ۲ ماده ۳ این قانون مشاوران املاک به سامانه سازمان ثبت دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند قراردادهای استاندارد را ثبت رسمی و نهایی کنند که این موضوع به ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ابوالفضل نوروزی مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در نشست خبری عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بازار مسکن ...

|

با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

|

طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل گری در بخش اجاره می‌پردازد .

|

با توجه به مصوبه شورای‌عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود .

|

نظرات کاربران