در حال بارگذاری ...
  • پایان تعمیرات ۴۰ درصد از واحدهای مسکونی سیل‌زده شهرستان چگنی

    آواربرداری ،‌ پی‌کنی ، اجرای فوندانسیون یک‌هزار و ۸۰۱ واحد ، اجرای سقف یک‌هزار و ۸۷۵ واحد ، اجرای سقف یک‌هزار و ۷۸۷ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی یک‌هزار و ۷۳۸ واحد به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بنیاد مسکن استان مرکزی که بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده شهرستان چگنی در استان لرستان را بر عهده دارد از اتمام تعمیرات ۱۴۱۰ واحد و توزیع ۱۳ هزار و ۸۴۶ تن سیمان رایگان در شهرستان چگنی خبر داد .

    آمار عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان مرکزی به عنوان معین شهرستان چگنی استان لرستان اعلام شد .  

    بر اساس اعلام بنیاد مسکن استان مرکزی به عنوان معین شهرستان چگنی ، تعداد کل واحدهای خسارت‌دیده سه هزار و ۵۶۸ واحد بوده است که دو هزار و ۷۴ واحد از این تعداد ، احداثی و یک‌هزار و ۴۹۴ واحد آن تعمیری شناسایی شدند . همچنین از این میزان ، تعداد ۲۵۶ واحد شهری و سه هزار و ۲۱۴ واحد روستایی ارزیابی شد که با احتساب وام‌های معیشتی ، تاکنون با ۶ هزار و ۵۴۹ نفر عقد قرارداد شده است .

    بر اساس آخرین آمار ، تاکنون تعمیرات یک‌هزار و ۴۱۰ واحد به اتمام رسیده است .

    در عین حال ، آواربرداری ،‌ پی‌کنی ، اجرای فوندانسیون یک‌هزار و ۸۰۱ واحد ، اجرای سقف یک‌هزار و ۸۷۵ واحد ، اجرای سقف یک‌هزار و ۷۸۷ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی یک‌هزار و ۷۳۸ واحد به اتمام رسیده است .

    بر اساس اعلام بنیاد مسکن مرکزی ، ۱۳ هزار و ۸۴۶ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان شهرستان چگنی در استان لرستان توزیع شده است .




    نظرات کاربران