در حال بارگذاری ...

تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به مترو شهر جدید بهارستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به متروی این شهر جدید در سفر معاون رییس‌جمهور به بهارستان خبر داد .

محمدرضا احمدی سفر نوبخت معاون رییس‌جمهور به بهارستان را از اتفاقات خوشایند این شهر از بدو تاسیس تاکنون خواند و گفت : با تصویب کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت به پروژه متروی بهارستان و تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از منابع شرکت عمران به این پروژه ، تا پایان دولت دوازدهم شاهد بهره‌برداری و افتتاح متروی بهارستان - اصفهان خواهیم بود .

گفتنی است ، محمدباقر نوبخت ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ششم تیرماه در بازدید از پروژه متروی بهارستان - اصفهان با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع دولت به این پروژه در سال جاری موافقت کرد و از استاندار اصفهان خواست که این پروژه تا پایان سال اجرایی مورد بهره‌برداری قرار گیرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

|

سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

|

نظرات کاربران