در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۵۴ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل طی یک سال اخیر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ۵۴ هکتار از اراضی استان اردبیل با اجرای ۴۹ مرحله ماموریت در یک سال اخیر رفع تصرف شده است .

    فرهاد احدی با اعلام این مطلب اظهار کرد : این اراضی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان و با انجام ماموریت‌های یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل رفع تصرف شده و در این زمینه پرونده متهمان به مراجع قضائی ارجاع شده است .

    وی فعالیت یگان حفاظت را با بکارگیری ۲۳ نفر نیروی حفاظتی و مراقبتی ، کادر انتظامی و سربازان وظیفه یادآورشد و خاطرنشان کرد : ما در سال گذشته با بهره گیری از تعداد ۱۰ دستگاه خودروی گشت سازمانی و موسسه‌ای سعی کردیم تا عملیات خود را در سطح استان انجام دهیم .

    فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : در این مدت زمان تعداد ۵۲۰ مرحله راه اندازی تیم های گشت حفاظت اراضی با خودروی سازمانی ، یک هزار و ۵۳۱ مرحله گشت زنی با خودروی موسسه‌ای و یک هزار و ۱۵۳ مرحله گشت پیاده با استقرار سربازان وظیفه انجام شده است .

    احدی از تجهیز مسئولان گشت حفاظت اراضی شهرستان‌های استان به دستگاه تبلت و نرم‌‌افزار سامانه کنترل حفاظت اراضی خبر داد و گفت : با تجهیز گشت حفاظت شهرستان‌های مختلف استان سعی شده تا این خودروها به چراغ گردون و برچسب معرف حفاظت اراضی تجهیز شود .

    وی از برگزاری ۶۳۱ ساعت جلسه آموزشی کارکنان در دفتر فرماندهی یگان و برگزاری جلسات تعاملی با مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان کرد : در ۲۳۰ مرحله بازدید فرماندهی و جانشین یگان حفاظت استان از اراضی تخت پوشش انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    نظرات کاربران