در حال بارگذاری ...

عملکرد بنیاد مسکن در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله میانه و سراب

در حال حاضر ، آواربرداری ۳۵۵۲ واحد مسکونی و دامی ، پی کنی ۲۹۰۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فونداسیون ۲۱۴۳ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۱۷۶۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۱۰۲۵ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۵۵۹ واحد مسکونی و دامی انجام شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی ، عملکرد بنیاد را در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله میانه و سراب آبان ۹۸ ، اعلام کرد .

حافظ باباپور با اعلام اینکه تعداد کل واحدها خسارت‌دیده از سیل ۶۵۵۲ واحد ارزیابی شد که از این میزان واحد خسارت‌دیده ۳۰۰۰ واحد احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیراتی و ۱۷۹۷ واحد شهری و ۴۷۵۵ واحد روستایی ، گفت : بر اساس آخرین آمار ، تعداد مالکان واحدهای آسیب‌دیده از زلزله با احتساب واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی ۱۱۲۱۰ مورد است که تاکنون با ۹۸۸۶ واحد عقد قرارداد برای دریافت تسهیلات شده است .

باباپور از اتمام تعمیرات ۳۵۵۲ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و در خصوص بازسازی واحدهای احداثی اعلام کرد : در حال حاضر ، آواربرداری ۳۵۵۲ واحد مسکونی و دامی ، پی کنی ۲۹۰۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فونداسیون ۲۱۴۳ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۱۷۶۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۱۰۲۵ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۵۵۹ واحد مسکونی و دامی انجام شده است .

گفتنی است ، تا آخر خردادماه آمار بازسازی واحدها بدین شرح اعلام شده بود : آواربرداری از ۳۴۲۰ واحد مسکونی و دامی ، پی‌کنی ۲۶۳۲ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فوندانسیون ۱۸۳۳ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۱۵۶۴ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۸۶۶ واحد مسکونی و دامی و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمان ۴۴۲ واحد مسکونی و دامی احداثی .




نظرات کاربران