در حال بارگذاری ...
  • افتتاح حساب ۱۰ هزار و ۹۸۵ نفر از متقاضیان مسکن ملی در بانک مسکن

    بانک مسکن ارایه تسهیلات به ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی را با هماهنگی و راهبری معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، پرداخت می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افتتاح حساب ۱۰ هزار و ۹۸۵ نفر از متقاضیان مسکن ملی در بانک مسکن با ۱۱۰ میلیارد تومان آورده اولیه خبر داد و گفت : بانک مسکن پرداخت تسهیلات به ۱۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی را پذیرفته است که تاکنون ۱۰۵ هزار نفر به بانک مسکن معرفی شده‌اند .

    محمدحسن علمداری در خصوص آخرین آمار افتتاح حساب‌های طرح اقدام ملی مسکن ، گفت : تاکنون ۱۰ هزار و ۹۸۵ نفر واجدان شرایط معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی ، برای دریافت مسکن ملی در بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند .

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن رقم سپرده‌گذاری شده از سوی بیش از ۱۰ هزار نفر واجد شرایط معرفی شده مسکن ملی به بانک مسکن را ۱۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : در حال حاضر در حساب بازشده توسط متقاضیان مسکن ملی ۱۱۰ میلیاردتومان موجودی است که این میزان با حداقل آورده متقاضیان پر شده است .

    عملداری با یادآوری این مطلب که بانک مسکن ارایه تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی را برای ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی پذیرفته است ، توضیح داد : بانک مسکن ارایه تسهیلات به ۱۴۰ هزار واحد مسکن ملی را با هماهنگی و راهبری معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، پرداخت می‌کند .

    وی همچنین در خصوص امضای تفاهم‌نامه طرح اقدام ملی مسکن با نهادهای اجرا کننده آن ، اعلام کرد : اجرای طرح اقدام ملی مسکن با هماهنگی چهار نهادِ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، شهرهای جدید و اداره کل راه و شهرسازی استان ها اجرایی وعملیاتی می شود که این چهار نهاد در واقع نماینده سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن هستند . بانک‌مسکن با هر چهار نهاد برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده و پذیرفته است که تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکونی اقدام ملی را بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به واجدان شرایط پرداخت کند .

    مدیر امور اعتباری بانک‌مسکن ادامه داد : تاکنون از سوی سازمان ملی زمین و مسکن ۳۰ هزار واحد ، ۳۰ هزار واحد شهرهای جدید ، ۲۰ هزار واحد بنیاد مسکن و ۲۵ هزار واحد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده‌اند و آورده اولیه متقاضیان نیز در حساب بانک قرار دارد .

    وی مجموع افراد معرفی شده به بانک مسکن را برای دریافت تسهیلات مسکن ملی تاکنون  ۱۰۵ هزار واحد معرفی کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران