در حال بارگذاری ...
  • مشخص شدن زمین‌های اختصاص یافته برای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

    امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم با مدیریت صحیح دولت از طریق واگذاری ۹۹ ساله یا فروش اقساطی زمین ، تولید مسکن را در کشور بالا ببریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : زمین‌های اختصاص یافته برای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان مشخص شده و حدود ۱۰ هزار ثبت‌نام در مرحله اول و مجموع ۲۸ هزار ثبت‌نام در پایان مرحله دوم این طرح انجام شده است .

    علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که با همراهی اعضای هیات مدیره سازمان به استان زنجان سفر کرده است با اشاره به برگزاری جلسات شورای مسکن استان زنجان با حضور استاندار در بازه زمانی هر دو هفته یکبار گفت : برگزاری این جلسات و پیگیری مسائل موجود از طرف تمامی دستگاه های خدمات رسان فعال حوزه مسکن از جمله همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی می تواند بخشی از مشکل مسکن مردم استان را برطرف کند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را تولید مسکن خواند و افزود : امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم با مدیریت صحیح دولت از طریق واگذاری ۹۹ ساله یا فروش اقساطی زمین ، تولید مسکن را در کشور بالا ببریم .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که بتوانیم واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را تا پایان دولت به اتمام برسانیم ، توضیح داد : در سفر امروز به استان زنجان از سه پروژه مشارکتی به استعداد ۶۵۰ واحد برای کارکنان نیروی انتظامی ، پروژه های در حال ساخت برای کارکنان سازمان راهداری و وزارت ورزش و جوانان به استعداد ۴۹۰ واحد و همچنین پروژه ۷۳ هکتاری گلشهر با استعداد جمعیت پذیری ۱۷ هزار و پانصد نفر بازدید به عمل آوردیم .

    گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه به استان زنجان در جلسه شورای مسکن استان شرکت کرده و از طرح‌های حوزه زمین و مسکن این استان نیز بازدید کردند .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران