در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران

تعداد واحدهایی که در حال حاضر در مرحله نازک کاری است ۲.۸۰۱ واحد است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه‌های مسکن مهر این اداره کل خبر داد .

خلیل محبت‌خواه اظهار داشت : تعداد واحدهای پروژه مسکن مهر در استان تهران جمعا ۱۰۰.۲۱۱ واحد بوده که از این تعداد ۹۶.۹۰۹ واحد تحویل قطعی شده است و ۹۲.۵۵۰ واحد کارت اقساط را دریافت کرده‌اند.

محبت خواه در ادامه افزود : برای ۸۷.۱۷۲ واحد از مساکن مهر پایانکار اخذ شده است . همچنین تعداد واحدهایی که در حال حاضر در مرحله نازک کاری است ۲.۸۰۱ واحد است .

وی در پایان گفت : از این تعداد نیز ۱.۴۶۲ واحد فاقد متقاضی بوده که در برنامه طرح اقدام ملی این اداره کل مورد بازبینی قرار گرفته و در تأمین مساکن اقدام ملی استفاده خواهد شد .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران