در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی

    ۲ هزار واحد احداثی و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری سهم شهرستان چگنی در بازسازی مناطق سیل زده لرستان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن لرستان در حاشیه بازدیداز مناطق سیل زده شهرستان چگنی از پرداخت بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل‌زدگان لرستانی خبر داد .

    مسعود رضایی پیشرفت واحدهای احداثی در مناطق سیل زده لرستان را ۹۵درصد عنوان کرد و گفت : برای اتمام عملیات اجرایی واحدهای باقی‌مانده نیازمند اختصاص اعتبارات تکمیلی هستیم که با حمایت‌های مسئولین پیگیر تصویب و ابلاغ این اعتبارات در لرستان هستیم .

    مدیرکل بنیادمسکن لرستان با اشاره به عملیات احداث و تعمیر بیش از ۳ هزار و۵۰۰ واحد روستایی و شهری آسیب دیده از سیل در شهرستان چگنی افزود : ۲ هزار واحد احداثی و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری سهم شهرستان چگنی در بازسازی مناطق سیل زده لرستان است .

    رضایی به صرف بیش از ۱۶ میلیارد تومان هزینه با هدف عمران و ایمن ‌سازی روستاهای شهرستان چگنی اشاره و تصریح کرد: بهسازی معابر روستایی ، اجرای مقاطع هیدرولیکی ، احداث پل و تملک و آماده‌ سازی سایت‌ های جدید مسکونی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته دراین روستاها بوده است .




    مطالب مرتبط

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران