در حال بارگذاری ...

امضا موافقتنامه مرکز تحقیقات با منطقه آزاد قشم برای هوشمندسازی ساختمان‌ها

موضوع این قرارداد شامل خرید خدمات مشاوره، تهیه و تدوین چک‌لیست‌های ارزیابی و رتبه‌بندی پایان کارهای ساختمان‌های در حال احداث منطقه آزاد قشم است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با منطقه آزاد قشم برای هوشمندسازی و رتبه بندی پایان کار ساختمان های در حال احداث منطقه آزاد قشم ، موافقتنامه همکاری امضا کرد .

امروز ۱۴ تیر ، با حضور مرتضی بانک مشاور رییس‌جمهور و رییس شورای‌عالی مناطق آزاد و محمد شکرچی‌زاده رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، موافقتنامه همکاری بخش هوشمندسازی مرکز تحقیقات با مدیرعامل منطقه آزاد قشم ، منعقد شد .

این قرارداد همکاری به امضای محمد شکرچی‌زاده رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با حمیدرضا مومنی مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره منطقه آزاد قشم به امضا رسید .

موضوع این قرارداد شامل خرید خدمات مشاوره، تهیه و تدوین چک‌لیست‌های ارزیابی و رتبه‌بندی پایان کارهای ساختمان‌های در حال احداث منطقه آزاد قشم است . مشاور این طرح مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی است .




مطالب مرتبط

هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه اینکه مقاومت ساختمانی ۱۴۰۰ ساختمان بلند در تهران ارزیابی شد ، از احداث ...

|

نظرات کاربران