در حال بارگذاری ...
  • لزوم قرارگیری اراضی مربوط به دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

    در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید به مکانیابی درست توجه لازم شود تا مشکلات خدمات زیربنایی در طرح مسکن مهر به وجود نیامده و متقاضیان با کمترین هزینه در این مساکن ساکن شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار همدان با اشاره به اینکه این استان در طرح اقدام ملی مسکن بسیار خوب عمل کرده ، گفت : با توجه به زیر ساخت هایی که فراهم نمودیم انتظار میرود رتبه اول را در کشور در موضوع طرح اقدام ملی مسکن به دست بیاوریم .

    سید سعید شاهرخی در دومین جلسه تامین مسکن استان در سال جاری با اشاره به اهمیت طرح اقدام ملی مسکن برای دولت تصریح کرد : باید سرمایه های منجمد را تبدیل به سرمایه های مولد نموده و تمامی اراضی مربوط به دولت در استان همدان را در اختیار پیشبرد و انجام این طرح قرار دهیم .

    وی با اشاره به اینکه نسبت به استان های دیگر کمتر مشکل تامین زمین داریم ، گفت : کمیته ای برای شناسایی زمین دولتی متشکل از ادارات استانداری ، راه و شهرسازی ، اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شود و دستگاههای اجرایی زمین های خود را برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهند .

    شاهرخی یادآور شد : در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید به مکانیابی درست توجه لازم شود تا مشکلات خدمات زیربنایی در طرح مسکن مهر به وجود نیامده و متقاضیان با کمترین هزینه در این مساکن ساکن شوند .




    مطالب مرتبط

    برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    نظرات کاربران