در حال بارگذاری ...

استفاده از تمام راهکارها و ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد پروژه اقدام ملی تهرانسر

سرعت مطلوب ، سرعت سه شیفت کاری است و از انبوه سازان بزرگ تهران انتظار دارم با حداکثر ظرفیت در تمام جبهه های کاری فعالیت کنند تا بتوانیم زودتر از موعد پروژه را به دست مصرف کنند گان برسانیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دوازدهمین بازدید هفتگی خود از پروژه ی اقدام ملی تهرانسر دستور اکید به سرعت بخشی پروژها داد و گفت : از سرعت انجام کار راضی نیستم ، تمام تعطیلات پنج شنبه و جمعه ها و شیفت سوم باید در پروژه تهرانسر فعال باشند و کسانی که نتوانند همپای سیاست های دولت حرکت کنند ، قطعا حذف خواهند شد .

جلیل محبت خواه ضمن گزارش درباره پروژه تهرانسر گفت : بتن ریزی بلوک ری ادامه دارد ، بلوک G۲ آرماتوربندی را شروع کرده است که انتظار دارم از امروز شنبه با تعداد افراد بیشتر مرحله آرماتور بندی را به پایان برسانند و ظرف ده روز آینده به بتن ریزی فونداسیون برسند . تجهیزات نیلنیگ مستقر شده و از امروز عملیات نیلینگ آغاز خواهد شد ،تاورکرین ها مستقر شده اند و آرماتور بندی فونداسیون ها از اواسط هفته آغاز خواهد شد .

محبت خواه افزود : سرعت مطلوب ، سرعت سه شیفت کاری است و از انبوه سازان بزرگ تهران انتظار دارم با حداکثر ظرفیت در تمام جبهه های کاری فعالیت کنند تا بتوانیم زودتر از موعد پروژه را به دست مصرف کنند گان برسانیم .

وی جبران عقب ماندگی ها را در گرو تلاش ، کوشش و همدلی و همراهی جمعی دانست و عنوان کرد : از تمام ظرفیت های قانونی اداره کل راه و شهرسازی برای پیش بردن پروژه استفاده کنید .

در این جلسه سازندگان نیز خواستار نحوه تعامل کلی مطابق با الگوی پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، به منظور پرهیز از هرگونه کم کاری شدند و تاکید کردند مطابق با برنامه سه شیفت کاری عملیات پروژه تهرانسر در تمامی جبهه های کاری پیش خواهد رفت .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران