در حال بارگذاری ...
  • بالا رفتن هزینه سوداگری در بخش مسکن با اجرای مالیات بر خانه‌های خالی

    با سرمایه‌گذاری انجام شده در این بخش در آینده نزدیک ۶ هزار مسکن با رعایت استانداردهای مختلف و توجه به معماری اسلامی به صورت هوشمند ساخته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس به بخش مسکن خبر داد و گفت : نرخ‌گذاری مالیات بر خانه‌های خالی به‌گونه‌ای انجام خواهد شد که هزینه سوداگری در این بخش بالا خواهد رفت .

    محمدباقر قالیباف ضمن تشریح برنامه‌های مجلس در حوزه‌های مختلف به توضیح برنامه‌های مجلس در حوزه مسکن نیز پرداخت و گفت : اهمیت حوزه مسکن برای مجلس یازدهم به حدی است که نخستین طرح دوفوریتی خود را به این حوزه اختصاص داده است .

    او با بیان اینکه این طرح ، روز چهارشنبه ۲۵ تیرماه با حضور اعضای شورای نگهبان در صحن علنی مجلس بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد ، افزود : مجلس در نرخ‌گذاری مالیات بر خانه‌های خالی به گونه‌ای عمل خواهد کرد که هزینه سوداگران بالا رود و سوداگری در این بخش به صرفه و صلاحشان نباشد .

    قالیباف در بخش دیگری از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در هوشمندسازی ساخت مسکن را خوب توصیف کرد و گفت : با سرمایه‌گذاری انجام شده در این بخش در آینده نزدیک ۶ هزار مسکن با رعایت استانداردهای مختلف و توجه به معماری اسلامی به صورت هوشمند ساخته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    اخذ پروانه تخصصی توسط بنگاه‌های مشاور املاک سراسر کشور موضوعی است که یک دهه نسبت به آن بی‌توجهی شده بود و در دولت سیزدهم ساز و کارهای آن‌ها فراهم شد و هم اکنون بنگاه‌های املاک ملزم به اخذ این پروانه بعد از گذراندن کلاس‌های آموزشی و اخذ نمره قبولی هستند . اشخاصی که می‌خواهند ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    نظرات کاربران