در حال بارگذاری ...
  • همصدایی دولت و مجلس برای تولید مسکن و رفع مشکلات موجود

    طرح ملی مسکن با مدل های گوناگونی تامین مالی خواهد شد که هم‌اکنون نیز در حال اجراست . در عین حال ، این مدل‌ها با طرحی که در مجلس پیشنهاد شده است می‌تواند نیاز جامعه به مسکن را تامین کند و التهابات حباب گونه بخش مسکن را که در حال حاضر شاهد آن هستیم ، از بین ببرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تکمیل مدل های مالی مسکن و پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی در تعامل با مجلس تکمیل می شود بر همصدایی و حمایت سایر قوا با دولت برای تولید مسکن و رفع مشکلات موجود دراین بخش تاکید کرد .

    محمد اسلامی در حاشیه جلسه مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جمع‌بندی نشست نمایندگان وزارت راه و شهرسازی را با نمایندگان مجلس ، اعلام کرد و گفت : در بحث مسکن ، با تمهیداتی که در بافت‌های فرسوده و حاشیه‌ها انجام شده است شاهد تحرک‌بخشی به امر تولید مسکن در سالجاری در این بافت‌ها هستیم .

    وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشکل زمین در این مقطع زمانی برای تولید مسکن و بازسازی بافت های فرسوده حل شده است ، افزود : با حل مشکل زمین در بافت‌های فرسوده و حاشیه شهرها ، این امیدواری وجود دارد تا نوسازی بافت‌های حاشیه‌ای با سرعت انجام شود . طرح ملی مسکن با مدل های گوناگونی تامین مالی خواهد شد که هم‌اکنون نیز در حال اجراست . در عین حال ، این مدل‌ها با طرحی که در مجلس پیشنهاد شده است می‌تواند نیاز جامعه به مسکن را تامین کند و التهابات حباب گونه بخش مسکن را که در حال حاضر شاهد آن هستیم ، از بین ببرد .

    اسلامی بر حمایت همگانی و همصدایی در تولید مسکن و رفع مشکلات این بخش بین دولت و مجلس و سایر قوا تاکید کرد و افزود : طرح اقدام ملی مسکن راه حل مثبت و موثری است که از طریق آن مردم می‌توانند ثمره تلاش دولت را مشاهده کرده و با ثبت‌نام‌هایی که انجام شده است از مزایای اجرای این طرح ، بهره‌مند شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    نظرات کاربران