در حال بارگذاری ...

تخصیص ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مترو شهر جدید بهارستان

قطار شهری بهارستان ، ادامه خط یک متروی کلانشهر اصفهان است که عملیات احداث آن در اسفند سال ۹۰ آغاز شده و طول آن حدود ۱۴۱ کیلومتر است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تخصیص مبلغ چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل متروی این شهر جدید تا پیش از پایان دولت خبر داد .

محمدرضا احمدی به تشریح آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص متروی این شهر جدید پرداخت و با بیان اینکه این پروژه بزرگ به‌ عنوان تنها پروژه شاخص استان اصفهان به رییس‌جمهور معرفی شده است ، گفت : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید خود به بهارستان قول داد اگر این پروژه تا پایان دولت به اتمام برسد ، این سازمان ، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه کمک خواهد کرد و در ادامه نیز دستور تخصیص این مبلغ را خارج از چارچوب بودجه مصوب صادر کرد .

او همچنین از تعهد ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت عمران شهرهای جدید برای تکمیل این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد ، با کمک این ۴۰۰ میلیارد تومان و مبالغی که شریک در چارچوب برنامه مشارکتی به پروژه تزریق خواهد کرد ، خط متروی شهر جدید بهارستان تا مردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد .

قطار شهری بهارستان ، ادامه خط یک متروی کلانشهر اصفهان است که عملیات احداث آن در اسفند سال ۹۰ آغاز شده و طول آن حدود ۱۴/۱ کیلومتر است .

شهر جدید بهارستان با وسعتی در حدود سه هزار هکتار در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

|

سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

ضابطه ارزیابی و بهسازی ایمنی در برابر آتش برای ساختمان‌های موجود ، توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی تدوین شده که با شماره ضابطه ۹۲۲ از سایت انتشارات این مرکز قابل تهیه است . ابلاغ این ضابطه نیز به عنوان مبحث جدید مقررات ملی ساختمان مراحل نهایی در وزارت راه و شهرسازی را ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از موافقت اعضای شورا با الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهر جدید بهارستان برای طرح نهضت ...

|

نظرات کاربران