در حال بارگذاری ...
  • آغاز اجرای پروژه ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی برای اقشار میان درآمدی در شهرک الهیه اراک

    این پروژه که در شهر اراک واقع شده ، دارای طراحی منحصر به ‌فرد است و با وجود محدویت‌های اجرای سازه به روش قالب تونلی و استفاده بهینه و حداکثری از فضاها در طراحی داخلی واحدها منجر به ایجاد طرحی قابل توجه در بین پروژه‌های گروه شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۲۷۱ واحدی مسکونی در شهرک الهیه اراک توسط شرکت سرمایه‌گذاری الوند با هدف ساخت مسکن برای اقشار میان‌درآمدی آغاز شده است .

    یکی از مسئولیت های گروه سرمایه گذاری مسکن ساخت مسکن متناسب با نیاز اقشار متوسط جامعه است که پیرو سیاست های  بانک مسکن و سیاست های کلان دولت در دستور کار قرار گرفته است .

    با همین رویکرد ، گروه سرمایه گذاری مسکن در شهرهای مختلف اقدام به اجرا و شروع ساخت پروژه‌های میان درآمدی کرده است. یکی از پروژه‌هایی که توسط شرکت سرمایه‌گذاری الوند ساخته می‌شود ، پروژه سرو واقع در استان مرکزی است که یکی از پروژه‌های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن به شمار می‌رود .

    این پروژه با زیربنای کل تقریبی ۳۸ هزار و ۶۹۱ مترمربع و ۲۷۱ واحد مسکونی از پروژه‌های فعال شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند است .

    این پروژه که در شهر اراک واقع شده ، دارای طراحی منحصر به ‌فرد است و با وجود محدویت‌های اجرای سازه به روش قالب تونلی و استفاده بهینه و حداکثری از فضاها در طراحی داخلی واحدها منجر به ایجاد طرحی قابل توجه در بین پروژه‌های گروه شده است .

    با توجه به سابقه مطلوب شرکت الوند در احداث پروژه‌های با استانداردهای مهندسی در شهر اراک و به ویژه شهرک الهیه ، پیش‌بینی می‌شود این پروژه بتواند بخشی از مسکن اقشار متوسط جامعه را تامین به خوبی تامین کند .

    عملیات اجرایی پروژه مسکونی سرو اراک به رغم مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا ، در اردیبهشت‌ماه آغاز شده و خاکبرداری و سازه بخشی از پروژه با سرعت مناسب و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست .

    بر اساس پیش بینی و برنامه زمانبندی اولیه ، عملیات اجرای سازه اصلی پروژه از ماه آینده آغاز خواهد شد .

    پس از ساخت چندین هزار واحد مسکونی با کیفیت در شهرک الهیه اراک توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند ، یکی از قطعات زمین‌های باقیمانده در این شهرک با هدف تبدیل شدن به مجتمع آپارتمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

    با رایزنی‌های انجام شده توسط شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ، برای بهبود طراحی و افزایش پتانسیل ساخت و ساز در نهایت شهرداری اراک با طرح جدید شرکت در این زمین موافقت کرد .

    نوآوری در طراحی پروژه مسکونی سرو ، باعث شده است ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی قالب تونلی، با طراحی کاملا جدید و ابتکاری ، بسیاری از نقایص ساختمان‌های احداثی با این روش رفع شود .




    مطالب مرتبط

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    نظرات کاربران