در حال بارگذاری ...

عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک

در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن ، پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتشار خبر تکذیب پرداخت وام ودیعه مسکن از طرف برخی رسانه‌ها اشتباه و کج سلیقگی در اطلاع رسانی بوده است ؛ از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد .

محمود محمودزاده با تأکید بر همکاری موثر و مستمر مجلس برای رفع نگرانی ها در بخش مسکن ، یادآور شد : مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه وشهرسازی از این موضوع استقبال می کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن  امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریعتر و راحتر حل شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد : در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن ، پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به  توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد .

وی اظهار امیدواری کرد : به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهادها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند . نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهادها است و انتشار اخبار مشوش و کذب ، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است .

محمودزاده در پایان با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید وساخت واحد‌های مسکونی ، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روزهای گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم های لازم در دستور کار قرار گرفته است . برخی رسانه روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا ، صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

نظرات کاربران