در حال بارگذاری ...

انجام دو مورد عملیات رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان گناباد و بجستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان از انجام دو مورد عملیات رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد .

حسین ناطق جنت‌‌‌آبادی با اعلام این خبر گفت : شخص متصرف اقدام به تصرف یک هزار مترمربع از اراضی دولتی این اداره کرده بودند که طی یک عملیات رفع تصرف فوری نسبت‌ به رفع تصرف اراضی این دولتی اقدام شد .

وی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : با اقدام به‌موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان و با هماهنگی و حمایت دستگاه قضایی از تصرف اراضی مذکور جلوگیری به‌عمل آمد .

وی خاطرنشان کرد : شهروندان می‌‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند .




مطالب مرتبط

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

اجرای طرح‌های تشدید حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان و همچنین پشتیبانی خوب مجموعه قضایی و انتظامی استان اصفهان موجب امنیت پایدار در راستای حفظ بیت‌المال در این حوزه شده است .

|

گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

|

ارزش این اراضی بیش از ۵۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که با هوشیاری و اقدامات به موقع رفع تصرف شد . با تلاش و همت کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد .

|

این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

|

نظرات کاربران