در حال بارگذاری ...
  • انجام دو مورد عملیات رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان گناباد و بجستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان از انجام دو مورد عملیات رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد .

    حسین ناطق جنت‌‌‌آبادی با اعلام این خبر گفت : شخص متصرف اقدام به تصرف یک هزار مترمربع از اراضی دولتی این اداره کرده بودند که طی یک عملیات رفع تصرف فوری نسبت‌ به رفع تصرف اراضی این دولتی اقدام شد .

    وی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : با اقدام به‌موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان و با هماهنگی و حمایت دستگاه قضایی از تصرف اراضی مذکور جلوگیری به‌عمل آمد .

    وی خاطرنشان کرد : شهروندان می‌‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    در راستای رفع تصرف اراضی ملی و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص ، ۳۰ فقره رای قضایی در سال ۱۴۰۲ به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد . هم اکنون ۲۲ پرونده در حوزه زمین و مسکن شهرستان لنجان در حال رسیدگی قضایی است .

    |

    نظرات کاربران