در حال بارگذاری ...
  • طرح اقدام ملی مسکن در قزوین با کمبود زمین روبرو نیست

    ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین طی ۲ مرحله صورت گرفت که در مجموع حدود هشت هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲ هزار متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از ثبت حدود هشت هزار متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت : طرح اقدام ملی مسکن در قزوین با کمبود زمین روبرو نیست .

    مبارک قدم در حاشیه جلسه کمیته مسکن و همچنین نشست بررسی وضعیت اقدام ملی مسکن که با حضور سیاهکالی نماینده مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار برگزار شد ، اضافه کرد : هم اکنون عملیات اجرایی این طرح با ۱۷۰۰ واحد مسکن در سطح استان آغاز شده و بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده ، تا ۲ سال آینده نیز به بهره‌برداری خواهند رسید .

    وی با اشاره به سهمیه ۹۵۰۰ واحدی استان قزوین در حوزه تخصیص طرح اقدام ملی مسکن ، تصریح کرد : با توجه به اینکه در ۲ مرحله ثبت‌نام از متقاضیان ، ۳۰ درصد آنها حائز شرایط دریافت مسکن تشخیص داده شدند ، لذا قرار است تا ضمن اعلام آمادگی استان در خصوص ثبت نام مرحله سوم از متقاضیان مسکن به وزارت راه و شهرسازی ، آماده پذیرش متقاضیان مرحله بعد باشیم .

    مبارک قدم گفت : ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین طی ۲ مرحله صورت گرفت که در مجموع حدود هشت هزار متقاضی ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲ هزار متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد : زمین در نظر گرفته شده برای متقاضیان مرحله نخست که عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده در ناحیه شهری مهرگان قزوین بوده که با توجه به تمرکز بیشتر ساخت و سازهای در این ناحیه شهری ، بیشتر ادامه واگذاری‌ها در این مجموعه ادامه پیدا کند . تاکنون ۶۰ درصد از سهمیه در نظر گرفته شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت متقاضیان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این استان واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ، هزینه آماده سازی در طرح جوانی جمعیت به ازای هر متر مربع یک میلیون تومان تعیین ...

    |

    نظرات کاربران