در حال بارگذاری ...
  • انجام خدمات صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان در دفاتر پیشخوان دولت

    دفاتر پیشخوان دولت در نقاط مختلف جغرافیایی شهر پراکنده هستند بنابراین دیگر ، متقاضیان ملزم به مراجعه حضوری، به این اداره‌کل نبوده و به سهولت می توانند جهت انجام امورات مرتبط به نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نموده و خدمات دریافت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد : از ابتدای مرداد ماه سال جاری تمامی خدمات مربوط به صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود .

    علیرضا قاری قرآن در خصوص فرآیند غیر حضوری صدور و ارتقا پروانه اشتغال بکار مهندسان اظهار کرد : جامعه مهندسی استان بالغ بر ۳۲ هزار عضو دارد که روش های سنتی و قدیمی تکافوی درخواست‌های آن‌ها را نخواهد داشت .  

    وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دفاتر پیشخوان دولت می تواند باعث تسهیل و تسریع در امور صدور پروانه اشتغال بکارمهندسی شود گفت : بخشی از خدمات اداره کل راه و شهر سازی در چارچوب تفاهم نامه ای به دفاتر پیشخوان دولت تفویض شده است . دفاتر پیشخوان دولت در نقاط مختلف جغرافیایی شهر پراکنده هستند بنابراین دیگر ، متقاضیان ملزم به مراجعه حضوری، به این اداره‌کل نبوده و به سهولت می توانند جهت انجام امورات مرتبط به نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نموده و خدمات دریافت کنند .  

    وی در ادامه افزود : قابلیت های متعدد دفاتر پیشخوان دولت مانند احراز هویت ، احراز کد پستی ، اسکن مدارک مورد نیاز ، کپی برابر اصل نمودن مدارک و امکان پرداخت عوارض صدور پروانه از مراجعات مختلف متقاضیان به اماکن مختلف همچون بانک ، دفاتر اسناد رسمی و غیره جلوگیری کرده و متقاضی تمامی خدمات را به طور متمرکز در دفتر دریافت می‌‌کند . بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته از ابتدای مرداد ماه سال جاری کلیه خدمات مربوط به صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود .  

    وی افزود : متقاضیان به این دفاتر مراجعه کردن و بر اساس نوع خدمت ، مدارک مورد نیاز را تکمیل می‌کنند و پس از تائید الکترونیکی توسط کارشناسان ، مدارک از سوی دفاتر پیشخوان به این اداره کل پست شده سپس سایر امور مربوطه توسط کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد . و در پایان پروانه اشتغال بکار به آدرس پستی متقاضیان از طریق پست ارسال می‌شود .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و کوتاه شدن مدت زمان انتظار صدور پروانه عنوان کرد : اهداف بعدی این اداره کل ارائه خدمات مرتبط با شرکت‌های حقوقی ، آزمایشگاهی و دفاتر طراحی ساختمان از طریق دفاتر پیشخوان دولت است . 




    مطالب مرتبط

    امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان صادر و تثبیت شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نامی برای شهرهای جدید استان اصفهان ، شامل بهارستان ، مجلسی و فولادشهر، پس از انجام پالایش‌های لازم ، بالغ بر ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال بودند، که از این تعداد بیش از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان ، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر شهر جدید فولاد شهر و ۹۵۰ ...

    |

    نظرات کاربران