در حال بارگذاری ...
  • احراز شرایط حدود ۳۷۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان تهران

    ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب که بیش از ۷۳ هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران پیش بینی شده است از احراز شرایط ۳۷۰۰ نفر خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر که بیش از ۷۳ هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران ژیش بینی شده است و ۳۷۰۰ نفر احراز شرایط شده اند ، اظهار داشت : در این زمینه نکته حائز اهمیت این است که تاکنون در مجموع ۱۰۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند . در این خصوص متأسفانه از این تعداد تنها ۵۴ نفر واریز وجه داشته اند .

    وی با تصریح اینکه پیشرفت اقدام ملی در گرو واریز وجه متقاضیان مسکن در این طرح است ، گفت : ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد .

     




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران