در حال بارگذاری ...
  • اختتامیه مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در هفته دولت

    علاوه بر این تلاش‌ها برای پایان بخشی به مسکن مهر استان تهران تا پایان اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت :‌ از مجموع ۳۱۸ هزار واحد مسکن مهر استان تاکنون ۸۱ درصد به متقاضیان واگذار شده و مابقی مسکن مهر این اداره کل در هفته دولت سال جاری تمام خواهد شد .

    خلیل محبت‌خواه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار داشت :‌ در هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد ،  زمان اختتامیه مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل ۱۰۰.۲۱۱ واحد هفته دولت سال جاری خواهد بود . علاوه بر این تلاش‌ها برای پایان بخشی به مسکن مهر استان تهران تا پایان اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

    وی افزود : در این جلسه مدیران عامل شهرهای جدید پردیس و پرند به ارائه گزارش پرداختند و مشکلات و موانع اجرایی‌شان را مطرح کردند .

    وی تصریح کرد : همچنین در این جلسه با مجوز نرخ تعدیل قیمت مسکن مهر در پرند و پردیس در چهارچوب برنامه زمان‌بندی پایان پروژه تا مورخه ۹۹/۱۲/۲۹ و منوط به مصوبه مجمع شهرهای جدید و همچنین عدم پرداخت افزایش قیمت توسط متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید موافقت شد .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    نظرات کاربران