در حال بارگذاری ...
  • عملیات بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده لرستان در مراحل پایانی

    تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده لرستان را اعلام کرد و از توزیع ۸۷ هزار و ۵۰۱ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان استان خبر داد .

    مسعود رضایی عملکرد ستادهماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۳۲ هزار و ۷۵۰ واحد بوده که از این میزان ۱۲ هزار و ۸۱۳ واحد احداثی و ۱۹ هزار و ۹۳۷ واحد تعمیری ارزیابی شدند ، گفت : تعداد ۵۳ هزار و ۶۹۱ مالک به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل طبق آخرین آمار با ۵۱ هزار و ۴۰۷ نفر که معادل ۹۶ درصد معرفی شده ها به بانک هستند ، برای دریافت تسهیلات عقد قرارداد کرده اند .

    رضایی ادامه داد : تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است .

    به گفته وی ، تعمیرات تمامی ۱۹ هزار و ۹۳۷ واحد به اتمام رسیده است . همچنین در خصوص واحدهای احداثی نیز طبق آخرین آمار ، آواربرداری ۱۲ هزار و ۷۳۷ واحد معادل ۹۹ درصد ، پی‌کنی ١٢ هزار و ٧٩٩ واحد معادل ۹۹ درصد ، اجرای فونداسیون ١٢ هزار و ٤٠٩ واحد معادل ٩٧ درصد ، اجرای اسکلت  ١٢ هزار و ٢٢٠ واحد معادل ٩٥ درصد ، اجرای سقف ١١ هزار و ٩٤٣ واحد معادل ٩٣ درصد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی  ١١ هزار و ٨٥١ واحد معادل ٩٢ درصد به اتمام رسیده است .

    رضایی همچنین از توزیع ۸۷ هزار و ۵۰۱ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان خبر داد .




    نظرات کاربران