در حال بارگذاری ...
  • اعتبارات تخصیص یافته برای بازآفرینی بافت فرسوده پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) کافی نیست

    لازم است شهرداری تهران ، سازمان مدیریت و شرکت بازآفرینی و تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم بابت این کار عظیم پای کار باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه در جلسه هفتگی ستاد بازآفرینی استان تهران از وضعیت اجرای ۵۰ درصدی مصوبات خبر داد و گفت : تمام شهرداران استان تهران موظف به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جلسه آتی ستاد هستند .

    خلیل محبت‌خواه با بیان اینکه در بیست و هشتمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران ، خواهان گزارش جدی آخرین اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌ها شده است ، اظهار داشت : در خصوص ساماندهی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) که هم اکنون در دست پیگیری است ، اعتبارات تخصیص یافته کافی نیست .

    وی ادامه داد :‌ در همین زمینه لازم است شهرداری تهران ، سازمان مدیریت و شرکت بازآفرینی و تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم بابت این کار عظیم پای کار باشند .

    محبت‌خواه تصریح کرد : طرح بازآفرینی بافت اطراف حرم مقدس عبدالعظیم در حال حاضر در مرحله تهیه طرح است و باید با یک عزم ملی عملیاتی شدن این طرح را به عنوان شهر ری ، محله تاریخی و هویت شهری تهران آغاز کنیم و این موضوع در جلسه مذکور تصویب شد .




    مطالب مرتبط

    برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

    |

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) پس از انتقال خط راه آهن تهران - تبریز به زیرزمین ، با رویکرد کاهش شکاف اجتماعی ، افزایش سرانه فرهنگی ، ورزشی ، اقتصادی و رفاهی مناطق کم برخوردار ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران ، بر روی بام این تونل در محدوده‌ای به طول تقریبی ۹ کیلومتر و کشیدگی شرقی - ...

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    نظرات کاربران