در حال بارگذاری ...
  • آغاز تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن

    ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا ، زندگی آنها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن از امروز ۱۴ مرداد آغاز شد و تا ۲۰ مردادماه به اتمام می رسد .

    تکمیل اطلاعات  متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن که پیش تر از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام به ثبت نام کرده بودند آغاز شده است . از امروز ۱۴ مردادماه متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۱» است می توانند با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند .

    فردا ۱۵ مردادماه نیز متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی انها «۲» و «۳» است ، ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۱» است، ۱۷ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۵»، «۶» و «۷» است، ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها عدد «۰» ، «۸» و «۹» است و ۲۰ مرداد کلیه متقاضیان جامانده باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام  ملی به نشانیtem.mrud.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند .

    گفتنی است ، ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا ، زندگی آنها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است . رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان ، برای سایر کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است . متقاضیان باید بعد از یکسال اصل ودیعه را به بانک بازگرداند و در عین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    نظرات کاربران