در حال بارگذاری ...
  • افزایش تسهیلات نوسازی در محدوده های مصوب سکونتگاه های غیررسمی به ۲۲۰ میلیون تومان

    انبوه سازان واجد شرایط بدون سپرده گزاری می توانند از این اعتبار بهره برده و کار را شروع کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی تسهیلات در محدوده های مصوب سکونتگاه های غیررسمی به ٢٢٠ میلیون تومان افزایش پیدا کرد .

    مهدی عبوری در خصوص افتتاح پروژه مشارکتی ۳۳۶ واحد بازآفرینی شهری اراک اظهار داشت : این پروژه یکی از پروژه های موفق مشارکتی در دل بافت فرسوده برای جابه‌جایی واحد‌های پرخطر بوده است . در بازدید سال گذشته مقام عالی وزارت قرار شد سهم دولت به صورت تنخواه برای نوسازی بقیه بافت در اختیار استان قرار بگیرد .

    عبوری ادامه داد : در این خصوص در پروژه آرمان های یک ، ٢ و ٣ حدود ١٢٢ واحد آماده بوده تا استان روی آن برنامه ریزی داشته باشد . کار برای آزادسازی ١٧٠ واحد در ۴ هکتار بعدی گام به گام کار پیش می رود تا این محله قدیمی در اراک نوسازی شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در این زمینه با اشاره به ابتکار استانداری استان مرکزی اظهار داشت : با دستور وزیر راه و شهرسازی تسهیلات در محدوده های مصوب سکونتگاه های غیررسمی به ٢٢٠ میلیون تومان افزایش پیدا کرد .

    وی افزود : به این طریق انبوه سازان واجد شرایط بدون سپرده گزاری می توانند از این اعتبار بهره برده و کار را شروع کنند . همچنین در این زمینه در این محدوده های مصوب هزینه های طراحی و نظارت نظام مهندسی ۵٠ درصد کاهش یافته و شهرداری ها صدور پروانه را صددرصد رایگان کردند .




    مطالب مرتبط

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران