در حال بارگذاری ...

کلنگ زنی احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در شهرستان تفت

دستگاه‌های استان به صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود ، مسائل مربوط به طرح اقدام ملّی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن یزد ، گفت : کلنگ احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملّی در شهرستان تفت به زمین زده شد . این پروژه در ۵ طبقه به متراژ تقریبی ۸۵ متر مربع در ۵ بلوک توسط بنیاد مسکن استان احداث خواهد شد .

با حضور طالبی استاندار یزد ، میرمحمّدی نماینده مردم تفت و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، صادقیان معاون عمرانی استانداری یزد ، قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد ، نوکار فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، کلنگ احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملّی در شهرستان تفت به زمین زده شد. این پروژه در ۵ طبقه به متراژ تقریبی ۸۵ متر مربع در ۵ بلوک توسط بنیاد مسکن استان احداث خواهد شد .

قربانیان در آئین کلنگ زنی این واحدها گفت : در طرح اقدام ملّی مسکن سهمیه شهر‌ها بر اساس نتایج حاصل از بررسی و مطالعات آماری و جمعیتی شهرها در نظر گرفته شده و همچنین متراژ واحد‌ها به طورمیانگین ۸۵ متر پیش بینی که ساخت واحدها در ۴ شهر ، اردکان ، تفت ، شاهدیه و میبد بصورت آپارتمانی و در ۱۳ شهر دیگر استان بصورت ویلایی می باشد .

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد : طرح اقدام ملی مسکن شامل تأمین زمین ، عقد قرارداد ، پیگیری احداث واحدهای مسکونی و واگذاری آن به مردم است و این کارها در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن استان قرار دارد و امیدواریم بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی  در ساخت و احداث واحدها با تخصیص و تأمین اعتبارات بانک‌ها و آورده‌های مردمی به نتیجه مطلوب که همان تأمین مسکن متقاضیان فاقد مسکن هستند ، برسیم .  

استاندار یزد هم ضمن قدردانی از تلاشهای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود : دستگاه‌های استان به صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود ، مسائل مربوط به طرح اقدام ملّی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

|

نظرات کاربران