در حال بارگذاری ...

معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن مستاجران به بانک‌ها از فردا

بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزارتومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزارتومان است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری از فردا (بیست و یکم مردادماه) آغاز می شود .

خلیل محبت‌خواه با اشاره به زمان معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به بانک‌ها اظهار داشت :‌ متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل اطلاعات وام اجاره مسکن اقدام کرده‌اند ، این تکمیل اطلاعات تا بیستم مردادماه ادامه دارد .

وی افزود : در همین راستا از بیست و یکم مردادماه معرفی به بانک مطابق اعلام معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز می شود ، تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود در بانک‌های عامل (۱۷ بانک و ۲ موسسه اعتباری) مطابق با اعلام بانک مرکزی اقدام کنند . بر اساس سهمیه‌ای که هر بانک دارد ، متقاضی می‌تواند شعبه بانک مورد نظر خود را مشخص کند .

محبت خواه زمان پرداخت تسهیلات وام اجاره را مربوط به سیستم بانکی دانست و افزود : بازپرداخت اقساط این تسهیلات برای تهرانی ها ماهانه ۵۴۰ هزار تومان و برای کلانشهرها ۳۲۰ هزارتومان و سایر شهرها ۱۶۰ هزارتومان است .

وی اعلام مشخصات افراد واجد شرایط را منوط به تصمیم نهایی وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی عنوان کرد و گفت : با توجه به سرعت اقدامات معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به زودی مشخصات افراد واجد شرایط مطابق برنامه زمان بندی پالایش و اعلام خواهد شد .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران