در حال بارگذاری ...

عمده افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در سال ۱۴۰۰ انجام می شود

تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها انجام شده است و افرادی که فرم ج آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده است به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در ۱۴۰۰ انجام می شود ، گفت : کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند جزو انصراف‌دهندگان و حذفی‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند .

محمود محمودزاده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح در سال ۱۴۰۰ انجام می شود ، از برخی افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت خبر داد . افتتاح برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در حدود ۳۸ هزار واحد و همچنین طرح اقدام ملی مسکن بخشی از برنامه های هفته دولت در بخش مسکن است .

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت : تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها انجام شده است و افرادی که فرم ج آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده است به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند .

محمودزاده تصریح کرد : تا پایان شهریور ، تکلیف تمامی ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن تعیین می شود. بدین معنا افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده ها در صورتیکه نتوانند مدارک مستدلی ارایه کنند از این گردونه خارج خواهند شد . افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند. بدین معنا، کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران