در حال بارگذاری ...

انتشار دور دوم اسناد فراخوان و درج آگهی در پروژه اقدام ملی تهرانسر

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : دور دوم یا فاز دوم عملیات اجرایی در تهرانسر همراه با آماده شدن اسناد فراخوان و درج آگهی به زودی در تمامی جبهه های کاری پروژه اقدام ملی تهرانسر فعال خواهد شد و آگهی فراخوان مربوطه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود .

خلیل محبت خواه با اشاره به شانزدهمین بازدید خود از روند پیشرفت پروژه اقدام ملی تهرانسر اظهار داشت : در این بازدید ضمن دیدار از تک تک بلوک ها و پروژه ها و مشکلات اجرایی آن ها با حضور جمع مهندسان موانع اجرایی مدنظر آنها مورد بررسی قرار گرفت .

وی افزود : در این بازدید مدل اجرای سقف اینتل دک و به کارگیری سیستم های مبتنی بر فناوری های نوین ساخت و دانش بنیان بررسی شد که در این پروژه به کار گرفته خواهد شد . همچنین ۴ تاور کرین برای انتقال مصالح در این پروژه مستقر شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : دور دوم یا فاز دوم عملیات اجرایی در تهرانسر همراه با آماده شدن اسناد فراخوان و درج آگهی به زودی در تمامی جبهه های کاری پروژه اقدام ملی تهرانسر فعال خواهد شد و آگهی فراخوان مربوطه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود .

در پایان محبت خواه به سازندگان این پروژه ها اطمینان داد تا طی جلسه با شهردار منطقه ۲۱ در هفته پیش رو ضمن بررسی مسائل و مشکلات ، اقدامات لازم را برای حل مشکلات به کار بندد .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران