در حال بارگذاری ...

آغاز فرآیند احراز هویت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در اهواز

از حدود یک ماه گذشته برای برخی از شهرهای استان که ثبت‌نام این طرح آغاز شده ؛ اطلاع رسانی‌های لازم از طریق ارسال پیامک به منظور انجام چگونگی احراز هویت صورت گرفته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : از امروز کار احراز هویت متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن ویژه شهرستان اهواز آغاز شد .

محمد حسین پناهی‌فر اظهار داشت : در طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۲ مرحله اینترنتی و یک مرحله پیامکی ثبت نام انجام شده است . شرایط سبز بودن فرم "ج" ، سابقه مالکیت و تاهل است که بر اساس قانون ساماندهی مسکن برای ثبت نام شدگان به صورت سیستمی از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است .

این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یادآور شد : از حدود یک ماه گذشته برای برخی از شهرهای استان که ثبت‌نام این طرح آغاز شده ؛ اطلاع رسانی‌های لازم از طریق ارسال پیامک به منظور انجام چگونگی احراز هویت صورت گرفته است .

پناهی‌فر با تاکید بر اینکه از امروز برای واجدین شرایط پالایش شده ، در شهر اهواز پیامک ارسال گردیده ، گفت : در روزهای آینده ارسال پیامک به دیگر واجدین شرایط انجام خواهد شد . کسانی که پیامک دریافت می‌کنند باید در تاریخ تعیین شده با در دست داشتن مدارک به آدرس درج شده در آن مراجعه و نسبت به تکمیل احراز هویت خود اقدام کنند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بیان‌ داشت : برای این بخش از متقاضیانی که برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در اهواز ثبت نام کرده‌اند ۲ سایت فرهنگ شهر و اکباتان شمالی تعیین شده است . متقاضیانی که در مهلت‌های اعلامی در پیامک ارسال شده برای احراز هویت مراجعه نکنند و یا بعد از مهلت ۱۵ روزه پس از افتتاح حساب سیستمی واریز وجه اولیه خود را انجام ندهند ، انصراف داده شده تلقی و افراد دیگر جایگزین آنها خواهند شد .

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید ، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود .

متاهل و سرپرست خانوار بودن ، سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا ، توانایی پرداخت اقساط ، توانایی تامین هزینه ساخت و نیز فاقد مالکیت مسکونی بودن از سال ۱۳۸۴ به بعد از جمله شرایط مورد نیاز برای متقاضیان دریافت مسکن ملی است .

 




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران