در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین ٥٠ هزار واحد مسکن ملى تحت مسئولیت بنیاد مسکن

    بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ، متقاضیان باید تا ۱۵ شهریور ، آورده خود را برای مسکن ملی به حسابی تحت همین عنوان واریز کنند . چنانچه واریز اولیه مسکن ملی توسط بخشی از متقاضیان انجام نشود ، آن ها حذف خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت : بر اساس تازه ترین آمار متقاضیان مسکن ملی تحت مسئولیت بنیاد ، ۲۲۰ میلیارد تومان آورده اولیه طرح را واریز کردند .

    علیرضا تابش در خصوص آخرین اقدام بنیاد مسکن برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، گفت : کلنگ افتتاح تعدادی از واحدهای مسکن ملی تحت مسئولیت بنیاد در هفته دولت به زمین زده می شود .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که در مجموع معادل ٥٠ هزار واحد در چند گروه ساخت مسکن ملى در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است ، افزود : از حدود ٥٠ هزار واحدى که تامین زمین شده حدود ١٣ هزار واحد توسط بنیاد مسکن مستقیما احداث مى شود ، ۱۱ هزار و ۴۴۷ واحد توسط خود مردم و به شکل مشارکتی با حمایت بنیاد مسکن ، ۱۴ هزار و ۸۳۴ واحد به شکل انبوه سازی توسط انبوه سازان زیرنظر بنیاد و ۹ هزار و ۴۰۰ واحد انفرادی ساخته خواهد شد .

    تابش اعلام کرد : بر اساس تازه ترین آمار ، تاکنون پرونده ۵۱۲۴ متقاضی مسکن ملی کامل شده که این تعداد آورده اولیه واحدهای خود را تامین کرده و در حسابی به همین منظور واریز کرده اند که رفمی معادل ۲۲۰ میلیارد تومان ، است . بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ، متقاضیان باید تا ۱۵ شهریور ، آورده خود را برای مسکن ملی به حسابی تحت همین عنوان واریز کنند . چنانچه واریز اولیه مسکن ملی توسط بخشی از متقاضیان انجام نشود ، آن ها حذف خواهند شد .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص افزایش تسهیلات مسکن روستایی از ۴۰ به ۵۰ میلیون تومان ، توضیح داد : افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۵۰ میلیون تومان در هیات دولت مصوب شده است که در هفته جاری به بانک ها از سوی بانک مرکزی ابلاغ می شود و با تعیین سهم هر بانک و ابلاغ به بانک ها ، عملیاتی و اجرایی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    آمارها حاکی است که در سال ۱۴۰۲ ، پروانه ساختمانی بیش از ۹۲ هزار واحد در بافت فرسوده کشور صادر شد که این میزان در مقایسه با رکوردی که در سال ۱۳۹۰ به تعداد ۸۹ هزار و ۶۳۵ واحد به ثبت رسید ، شکسته شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    نظرات کاربران