در حال بارگذاری ...

ممنوعیت خرید و فروش اراضی ملکی در محدوده عالیشهر بدون استعلام از شرکت عمران

به استناد ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و قوانین و موضوعات جاری مرتبط ، خرید ، فروش اراضی دولتی ، تخریب ، تصرف و یا ساخت و ساز در محدوده ملکی شهر جدید به اشخاص حقیقی یا حقوقی ممنوع است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از ممنوعیت خرید و فروش اراضی ملکی در محدوده این شهر جدید بدون اخذ استعلام خبر داد .

علی مقاتلی گفت : خرید و فروش اراضی ملکی در محدوده شهر جدید عالیشهر بدون اخذ استعلام از شرکت عمران ممنوع است و ضروری است ، شهروندان به‌ منظور جلوگیری از بروز مشکلات قانونی و حقوقی، از معامله زمین‎های واقع در محدوده شهر جدید عالیشهر جهت ساخت‌‌و‌‌ساز خودداری کنند .

او افزود : به استناد ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و قوانین و موضوعات جاری مرتبط ، خرید ، فروش اراضی دولتی ، تخریب ، تصرف و یا ساخت و ساز در محدوده ملکی شهر جدید به اشخاص حقیقی یا حقوقی ممنوع است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر ادامه با بیان اینکه برخی افراد سودجو ، اقدام به فروش اراضی در حریم شهر جدید عالیشهر می‌کنند ، عنوان کرد : این امر موجب بروز مشکلات مالی و حقوقی برای شهروندان و هم استانی‌ها می‌‌‌شود و این شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خرید و فروش اراضی بدون اخذ مجوز نخواهد داشت . در راستای صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق شهروندان ، شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با خریداران و فروشندگان متخلف، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار بوشهر ضمن ابلاغ مصوبه شورا در خصوص مغایرت اساسی طرح تفصیلی با ...

|

نظرات کاربران