در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی کم‌بهره به ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای زاهدان و چابهار

    ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت های حاشیه ای زاهدان در حال نوسازی است که تعدادی از این واحدهای برای دریافت تسهیلات و صدور پروانه به بانک ها و شهرداری معرفی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجموعه راهبردها و عملیات اجرایی بنیاد را در ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی سیستان و بلوچستان به ویژه در زاهدان و چابهار ، برشمرد .

    علیرضا تابش مجموعه راهبردها و عملیات اجرایی بنیاد در ساماندهی بافت‌های فرسوده استان سیستان و بلوچستان که چندی است به بنیاد سپرده شده است را اعلام کرد .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد : در زاهدان مجموعه اقدامات مناسبی به منظور ساماندهی بافت‌های حاشیه‌های و سکونتگاه‌های غیررسمی در حال انجام است و عمران شهری وسیعی در آن مناطق انجام شده و در دست انجام است . ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت های حاشیه ای زاهدان در حال نوسازی است که تعدادی از این واحدهای برای دریافت تسهیلات و صدور پروانه به بانک ها و شهرداری معرفی شده اند .

    وی در خصوص ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی چابهار نیز اعلام کرد : در چابهار احداث ۲۵۰۰ واحد مسکونی در سکونتگاه های غیررسمی در برنامه است که برای آن تامین اعتبار انجام گرفته است . تسهیلاتی که به ساکنان بافت های حاشیه ای زاهدان و چابهار تعلق می گیرد ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴ درصد است .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد : ساکنان بافت های حاشیه ای از پرداخت وجه برای پروانه ساختمانی معاف هستند و خدماتی از این دست برای آنها رایگان است .

    وی استقبال مردم منطقه را از فعالیت‌های بنیاد مسکن برای ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی مثبت ارزیابی کرد .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    نظرات کاربران