در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی تلفنی مسئولان وزارت راه و شهرسازی به مشکلات شهرسازی و معماری و مسکن مهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مسئولان وزارت راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ می‌گویند و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند .

    هم‌زمان با هفته دولت ، در راستای طرح تکریم و بررسی مسائل و مشکلات مردمی ، تعدادی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی به‌صورت تلفنی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند .

    فرزانه صادق مالواجرد ، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ، روز چهارشنبه ، پنجم شهریورماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است . هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای در میان گذاشتن مشکلات خود در حوزه شهرسازی و معماری با شماره با شماره تماس ۸۸۶۴۶۳۲۴ تماس بگیرند .

    همچنین ، مهرآبادی ، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ، پنجم شهریورماه با شماره تماس ۶- ۸۸۶۴۶۳۵۵ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور ، ...

    |

    نظرات کاربران