در حال بارگذاری ...
  • افتتاح تعدادی از پروژه‌‌های عمرانی شهر جدید شیرین‌شهر همزمان با هفته دولت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر جدید شیرین‌شهر همزمان با برگزاری هفته دولت ، با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد .

    تعدادی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهر جدید شیرین‌شهر ، روز سه‌شنبه ، چهارم شهریورماه ، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور شریعتی ، استاندار خوزستان افتتاح و بهره‌برداری شد .

    فاز یک شبکه آب شرب ، فاز یک شبکه جمع آوری فاضلاب ، تکمیل محوطه‌سازی و آماده‌ساری فاز یک ، هر سه واقع در محله پرنیان و نیز بهره‌‌برداری از فاز اول زیرسازی و آسفالت لاین دوم  بلوار خلیج فارس از جمله پروژه‌هایی بود که به دست استاندار خوزستان افتتاح شد .

    در این مراسم همچنین کلنگ پروژه آماده‌‌سازی و محوطه‌‌سازی ناحیه کارگاهی جنوبی و آماده‌‌سازی فاز دوم محله پرنیان با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد ریال به زمین زده شد .

    استاندار خوزستان در جریان بازدید از روند اجرایی و ساخت باغ‌‌ویلاهای محله پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگاران ، عملکرد مجموعه شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر در توسعه و تکمیل پروژه‌‌های عمرانی را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد .

    حسینی ، نماینده مردم اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ، خنفری ، فرماندار شهرستان کارون ، فرهادزاده مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین‌شهر از دیگر حاضران در این مراسم بودند .




    مطالب مرتبط

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    طبق آنچه مصوب شده قیمت تمام شده مسکن به ازای هر متر مربع حدود ۹ میلیون تومان است که با تعدیل تورم به میزان ۲۵ درصد و سایر هزینه ها این رقم به حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان می رسد که بخشی از مبلغ ساخت مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بخشی دیگر از آورده متقاضیان تامین می‌شود .

    |

    نظرات کاربران