در حال بارگذاری ...
  • تشدید اقدامات حفاظتی برای حراست از اراضی ملی استان همدان در تعطیلات محرم

    با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات ، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی ، انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات ماه محرم خبر داد .

    حمید چراغی گفت : پیرو دستورالعمل ارسال شده از یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار اداره کل راه و شهرسازی ، این یگان آمادگی دارد تا در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی با تشدید گشت‌های حفاظتی نسبت‌ به حفاظت از اراضی و اماکن در حوزه ماموریتی خود اقدام نماید .

    او افزود : با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات ، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی ، انجام شود .

    چراغی در پایان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی ، خاطرنشان ساخت : شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران